miercuri, 6 aprilie 2016

M-am apucat de un blog, e o introducere nașpa, nu mă judeca după ea, te rog.

      Hey!
    Ar trebui să fie simplu, dar nu este așa. M-am apucat de un blog și nu știu cat o să scriu la el, dar ideea e că însfârșit am un loc unde pot să mă exprim liber. Unde pot sa-mi împărtășesc dragostea și opinia despre cărți. Trecând peste această introducere stânjenitoare și penibilă, vă urez bun venit pe blogul meu, în care cel mai probabil nu o să postez regulat. 
    Numele este "Pisica de Biblioteca", pentru că termenul "șoarece de bibliotecă" mi se pare jignitor. Nu cred că trebuie să clarific de ce am ales pisica pentru a-mi fi mascotă, dar este destul de evident că port o dragoste imensă pentru pisici. 
  Pseudonimul meu este Audra*, nu doresc a-mi afisa adevarata identitate de teamă că dacă cineva din rândul persoanelor pe care le cunosc îmi va descoperi blogul ar putea să mă batjocorească sau sa râdă de mine. Oricum ar fi, eu sunt Audra. Și probabil voi ramane așa până când o să mă plictisesc de scris articole.
*Audra-Odra (mi-au luat câteva încercări greșite până când mi-am dat seama cum se citește acest nume complicat)
  Îți urez o zi buna și ne vedem în viitorul apropiat cu o nouă postare.
 Ciaules,
Audra.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu